Handelsbetingelser

Handelsbetingelser og fortrydelsesret når du handler hos Nsleep. 

Nsleep Denmark ApS

Øresundsvej 10 c

9990 Skagen

Tlf. +4553782324

E-mail: info@nsleep.dk

CVR. nr. 35411305

 

Sikker betaling

 

www.nsleep.dk kan du betale med følgende betalingsløsninger:

 

Dankort, VISA/Dankort, Mastercard, MaestroCard, VISA electron, JCB, American Express, MobilePay, ApplePay, ViaBill.

 

Alternativt kan du betale via bankoverførsel:

Nordea:

Konto: 2005 6895428807

IBAN: DK0620006895428807

SWIFT Code: NDEADKKK

 

OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen

 

Det er gratis at foretage transaktioner via betalingskort. Betingelserne er de samme, som når du ellers anvender disse kort.

Beløbet trækkes først fra din konto, når varen er afsendt fra vores lager. Undtaget er dog bestillinger af specielle størrelser.

Der kan aldrig trækkes et beløb, der er større end det, du har godkendt ved købet.

 

Betalingen sker via en sikker server (SSL), og alle personfølsomme data er krypterede, så de ikke kan læses af personalet eller andre.

Som kunde betaler du ikke et kortgebyr ved betaling på nsleep.dk

 

 

Levering

Hos Nsleep udvælger vi altid de samarbejdspartnere, der har samme værdier som os og som vi mener kan give dig den bedst mulige service. Du kan derfor bruge både GLS og PostNord, både til pakkeshop og direkte levering. 


Ved bestillinger af madrasser og topmadrasser 140 x 200 cm, 160 x 200 cm og 180 x 200 cm, benytter vi bedst mulig transportfirma, afhængig af modtagers adresse. Disse type produkter kan kun leveres til privat erhvervs adresser, hvor en person er tilstede ved modtagelse. 

 

Ved køb over 399 leverer vi fragtfrit til pakkeshop / depot / pakkeboks eller anden udleveringsmulighed i Danmark.

 

Leveringstiden er normalt 1 – 2 hverdage, ved bestillinger modtaget inden kl 15.  

 

Hvis varen er i restordre, vil du blive oplyst om ca. leveringstid, det samme gælder hvis du har bestilt specielt design eller størrelse. 

 

30 dages prøvetid

Hos Nsleep Denmark tilbyder vi udvidet returret på nogle af vores produkter.

Følgende produkter er omfattet af de 30 dages prøve:

 

    • Dyner.
    • Hovedpuder.

 

Vi vil gerne være din foretrukken forretning når du skal købe soveprodukter. Derfor fjerner vi nu bekymringen for om du tør og prøve et nyt produkt.

Du kan nemlig sove med dit produkt i op til 30 dage og stadig sende det retur hvis det ikke lige var dig.

Vi kræver at du har brugt produktet i 20 dage, da det kan tager tid for kroppen og vænne sig til nye produkter.

 

For vi kan give dig det fulde beløb retur, forventer vi at modtage vores produkter i samme stand som du modtog det.

Vi forventer vores produkter altid har været brugt med sengetøj og derved beskyttet mod snavs og lignende.

Ved returnering vurderer vi hvert produkts stand. Er den ikke god nok til at kunne bruges til vores Nsleep Re-use koncept forringes produktets værdi. Værdiforringelsen vil blive modregnet.

 

Bliver en bestemt produkttype returneret fra den oprindelige ordre, vil kunden og leveringsadressen ikke, have mulighed for at benytte 30 dages prøvetid igen på tilsvarende produkter.

 

Prøveperioden på 30 dage gælder kun for udvalgte produkter.

Produkter der bærer tydligt præg af personlighed, eller er speciallavet er ikke omfattet af de 30 dages prøveperiode.

 

Ingen produkter der bliver sendt retur vil blive solgt igen. 

Kunden afholder leverings- forsendelsesomkostninger ved returnering af produkter der er omfattet af 30 dages prøvetid.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter, den dag du har modtaget dine varer. Bliver noget leveret over flere omgang, vil hver levering have hver sin forældelsesfrist. 

 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail: info@nsleep.dk

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vi sender dig en returlabel til forsendelsen, når vi har modtaget din bekræftelse på hvilke produkter du ønsker at returnere.

 

Følgende produkter er undtaget gratis returfragt:

Topmadrasser 140 x 200 cm / 160 x 200 cm / 180 x 200 cm.

Madrasser 140 x 200 cm / 160  x 200 cm / 180 x 200 cm.

Produkter brugt ifm. 30 dages prøvetid. 

Her afholder kunden selv leverings- og returomkostninger.

 

 

Hvis du fortryder købet og selv vil / skal returnere varen, skal varen sendes til:

Nsleep Denmark ApS

Øresundsvej 10c

9990 Skagen

 

Hvis returnering af hele eller en del af ordren er sendt til en pakkeshop, pakkeboks eller Posthus, fratrækkes et gebyr på 100,00 kr.

Bemærk venligst at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. 

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået tydeligt personligt præg. 

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra indleveringstidspunktet til varen er modtaget hos os. Husk at vedlæg vores standardfortrydelsesformular, den kan du downloade her . 

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og vores standardfortrydelsesformular, den kan du downloade her. Det er ligeledes et krav, at varen returneres intakt i den originale emballage, som varen blev leveret i. Manglende eller beskadiget original emballage, resulterer i, at din fortrydelsesret bortfalder. 

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 

 

Vi tilbagebetaler beløbet til den betalingsform der er brugt ved købet. 

 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

 


Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

 

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb. 

 

Når du handler på www.nsleep.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug, af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Hvad er ikke en berettiget reklamation?

Hvis du har oplevet lidt variation i mål på din madras, er det ikke en fejl i produktionen.


Kapok- og mange andre madrasser med naturfyld, kan der ikke garanteres fix mål, som ved traditionelle madrasser 

Kapok madrasser vil kunne strækkes / presses  og størrelsen vil kunne ændre sig over tid, når man begynder at bruge og belaste madrassen.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:

Nsleep Denmark ApS

Øresundsvej 10c

9990 Skagen

 

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til nsleep.dk / info@nsleep.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

+45 72405600

nh@naevneneshus.dk